1 Mart 2011 Salı

Puslu İzmir Sabahı..

Hava kapalı başlıktan da anlaşılacağı gibi..
Ama , içim kıpır kıpır neden bilmem , geçen gün birdenbire aldığım bir karar beni hayata bağladı yeniden .Üzgün ve umutsuz olduğumuz günler biz zaten yokuz tamam da  sakin geçen ve hatta keyifli günlerin ne kabahati var ? dedim kendime , silkelendim ve yaşadığım her anın tadını çıkartmaya söz verdim kendime.
Bir acı yaşnacaksa o da yaşanır layıkıyla ;) kaçmak yok cesur yüreğimiz var :)
Özgül haftasonu mate çayını unutmuş bizde, bir tane içtim şimdi , güzelmiş beğendim bu çayı, dün itibari ile yeme içme olayına bir çeki düzen verme kararı aldım.
Ne çok karar almışım yahu !
İrem'i bu sabah ben yolcu ettim okula,
11.00 de randevum var , çok ihmal ettiğim yanağımın içinde oluşan beze doktora gösterilecek.iyi haberler olacağını düşünüyorum kötü bir görüntüsü yok ama ısırıyorum çok kötü bir yerde ve alınması gerekiyormuş.
Bu saatte evde olmak çok garip :) Ne yapacağını şaşırıyor insan ve hiçbirşey yapamıyor zaten :) Kitap okurum belki , Gece Evi Serisi 'nin ilk 7 kitabını ardarda okumuş keyif de almıştım , Edward ve Bella 'dan sonraki bir dönemdi .8.Kitap Uyanmış 'ı da aldım , meraktan Steve Rae ve Rephaim 'in damgalanmalarından sonra neler olacaktı acaba :) Ancak kitap bitmek üzere ve aynı zevki alamadım maalesef :(
Şimdilik durum budur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder