10 Aralık 2010 Cuma

İRem'in doğumgünü kutlamaları, hastalık v.s..

Kızım 8 yaşını doldurdu dün, cumartesi günü arkadaşları ile kutlama yapacaklar .
Balkızım iyi ki doğdun , iyi ki varsın her sabaha seninle uyanmak , her nefeste sana tutunmak istiyorum . Bana yüklenen sıfatlardan en güzeli, annelik olmalı , anneyim ben , anneyim demek mutluluk veriyor.
Mutluluğumun kaynağı prensesim nice güzel yaşlara birlikte elele yürüyelim.

Bu özel gün için cumartesi günü sınıf arkadaşları ile bir kutlama , akşama evde aile büyükleri ile de bir kutlama yapacağız.

Hazırlıklar yapılıyor ama ben hastalandım olacak iş mi şimdi bu ? derken  , anneliğin verdiği güçle dağları delerim diyorum ama sadece içsesimle, parmağımı oynatamıyorum o ayrı.

Dün akşam İRem'i kutlamak için arayanlara sonsuz teşekkürler ..

Uyku arası Türkan adlı dizimi izledim bitiremedim ilk kez, bu kadar geç yayınlanması mı gerekiyor ? çalışanları düşünen yok tabii..

Vedat Türkali 'nin ilk romanı olan  " Bir Gün Tek Başına "' yı okuyorum.O kadar tutkulu ki, yalnızlık da , aşk da , nefret de , devrimcilik de .. çok zevk alıyorum bitecek diye de korkuyorum .

Bugün cuma  , yarın kutlama , pazar da dinlerim birşeyciğim kalmaz , hele de İzmir'e kar yağarsa tadından yenmez .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder